So Close ...


واژه ی غریبیه! گاهی اونقدر بد باهاش برخورد می کنن که خجالت می کشی به زبون بیاریش ... گاهی هم به معنای واقعیش بسیار زیبا میشه...


من اما نمی دونم واقعاً جریان چیه؛ خیلی حرف و حدیث پشت سرش هست؛ و نه فقط پشت سر خودش، که پشت سر اونایی که دنبالشن و بهشون می گن عاشق هم هست.
میگن، قدرت خارق العاده ای داره، نیرویی که بر آن برتری نیست؛
میگن، جواب همه ی اتفاقای عجیبه؛
میگن، خیلی مهمه و زندگی بدون اون مرگه اما غالباً نوعی عذابه.
واسه همینه که بعضی ها هم میگن طرف زده به سزش، عاشق شده
یا میگن, عشق و عاشقی که نون و زندگی نمیشه
یا میگن ....
تو چی میگی؟ من اینجا گیر کردم؛ عشق فقط مال قصه هاست یا توی واقعیت هم میشه بهش تکیه کرد و جلو رفت؟ آیا میتونه همه ی این تردیدها رو نابود کنه؟ تردید برای ترس از اشتباه کردن



پ.ن: خودخواهم و مغرور... می گویند اینان در عشق راهی ندارند....
اشتباهی رخ داده است!!؟!



می نویسم، چون هستم


من اینگونه هستم، چون اینگونه می نویسم؛
من اینگونه می نویسم، چون اینگونه هستم.


اینجا هم می نویسم، چون این قسمت از شخصیتم را همین قدر دوست دارم و برام مهمه.
جاهای دیگه ای هم می نویسم، گاهی کسایی هم پیدا می شن که بخوننشون.


به نظر من اگه سبک نوشتنام تو جاهای مختلف، خیلی با هم متفاوتن، دلیل بر این نیست که من نیستم آنچه که دیده میشه؛ فقط به این خاطره که هر کسی تا یه شعاع خاص و تعریف شده ای حق نزدیک شدن داره



بس که دیوار دلم کوتاه است ،
هرکه از کوچه ی تنهایی من می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد


من اینو نمی خوام ...!

ملالی نیست جز ...

ملالی نیست جز دوری شما

اگر از احوالات ما جویا باشید، چند روزی است که خبری نیست جز یک ردی، یک CDی سوخته، یک مقاله ی نیمه کاره، یک انگشت بریده، و یک لباس نیمه کاره که کار امروزاست تا تمام شود!

     

راستی آدرستان اگر عوض شده برایم بنویس!
دعای خیرم بدرقه ی راهت

 

ملالی نیست جز ...

ملالی نیست جز دوری شما

اگر از احوالات ما جویا باشید، چند روزی است که خبری نیست جز یک ردی، یک CDی سوخته، یک مقاله ی نیمه کاره، یک انگشت بریده، و یک لباس نیمه کاره که کار امروزاست تا تمام شود!

     

راستی آدرستان اگر عوض شده برایم بنویس!
دعای خیرم بدرقه ی راهت

 

سخت ترین کار

 سخت ترین کار همیشه قدم اوله!
واسه من بخشیدن خودمه!!

شمارش معکوس!

 

فقط 8 روز دیگه مونده!!!

ولی خودمونیما، این زمان هم خیلی بی جنبه است ها! وقتی می فهمه که گذرش مهم شده، جونتو به لبت می رسونه تا یه روز بگذره، یه روز چیه، ... بگو یه ساعت، یه دقیقه، ....


 

تولد

 

همیشه خریدن کادو جزء سخت ترین کارها بوده و هست!!!  (همیشه واسه انتخاب همینه!!  )  اما خوب، من همیشه خیلی خوب از پس کارهای سخت بر میام    

 

مهربونم، تولدت مبارک