می نویسم، چون هستم


من اینگونه هستم، چون اینگونه می نویسم؛
من اینگونه می نویسم، چون اینگونه هستم.


اینجا هم می نویسم، چون این قسمت از شخصیتم را همین قدر دوست دارم و برام مهمه.
جاهای دیگه ای هم می نویسم، گاهی کسایی هم پیدا می شن که بخوننشون.


به نظر من اگه سبک نوشتنام تو جاهای مختلف، خیلی با هم متفاوتن، دلیل بر این نیست که من نیستم آنچه که دیده میشه؛ فقط به این خاطره که هر کسی تا یه شعاع خاص و تعریف شده ای حق نزدیک شدن داره



بس که دیوار دلم کوتاه است ،
هرکه از کوچه ی تنهایی من می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد


من اینو نمی خوام ...!

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 17:30 http://hidden-love.blogfa.com

سلام مرثی که به من سر زدین ممنونم من تا دو سه روز دیگه آپ نمی شم حتما بعدش بهم سر بزنین ممنونم

مریم شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:45

(: (: (:

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد