My Valentine


پ.ن: پست شده در شب اسپندمذگان

آخه اون روز کنکور داشتم

offline!

اگر می توانستم مجازاتت کنم از تو می خواستم به اندازه ای که تو را دوست دارم مرا دوست داشته باشی

بدبختی ترم آخر

بدبختی این نیست که سر ۲ راهی گیر کنی. 
بدبختی این نیست که با ۹.۹۹ بیفتی 
بدبختی این نیست که تنها بمونی 
بدبختی این نیست که   
...  
بدبختی اینه که ترم آخر٬ برای یه ۳ واحدی که میخوای تا فارغالتحصیل بشی و از این دانشگاه راحت بشی٬ گیر نقش بیفتی   

الان یه هفته است مکه منو مچل خودش کرده. خسته شدم بس که هر روز صبح رفتم گروه و هیچی به هیچی برگشتم!  

لیلی رفتن است


خدا گفت: لیلی یک ماجراست، ماجرایی آکنده از من.ماجرایی که باید بسازیش.
شیطان گفت تنها یک اتفاق است، بنشین تا بیفتد.
آنان که حرف شیطان را باور کردند، نشستند و لیلی هیچ گاه اتفاق نیفتاد.
مچنون اما بلند شد، رفت تا لیلی را بسازد.

خدا گفت: لیلی درد است، درد زادنی نو. تولدی به دست خویشتن.
شیطان گفت آسودگی است، خیالی ست خوش.

خدا گفت: لیلی رفتن است، عبور است و رد شدن.
شیطان گفت: ماندن است، فرو رفتن در خود.

خدا گفت لیلی چستجوست. لیلی نرسیدن است و بخشیدن.
شیطان گفت: خواستن است، گرفتن و تملک.

خدا گفت: لیلی سخت است، دیر است و دور از دست.
شیطان گفت: ساده است، همین جایی و دم دست.
و دنیا پر شد از لیلی های زود، لیلی های ساده اینجایی.
لیلی های نزدیک لحظه ای.

خدا گفت: لیلی زندگی است، زیستنی از نوعی دیگر.
لیلی جاودانگی شد و شیطان دیگر نبود.
مجنون، زیستنی از نوع دیگر را برگزید و می دانست که لیلی تا ابد طول می کشد.

(عرفان نظرآهاری)

عوارض


هر چه اصرار کردم بهم راکوتان نداد.

نذاشت از شر این احساس لعنتی خلاص بشم!

لیاقت


وقتی کمتر سزاوارم به من مهر بورز،

 آخر آن زمان نیازمند ترم

(ضرب المثل چینی)

نکته زندگی ۵

هنگامی که دیگران به تو نیاز دارند، در دسترس باش