So Close ...


واژه ی غریبیه! گاهی اونقدر بد باهاش برخورد می کنن که خجالت می کشی به زبون بیاریش ... گاهی هم به معنای واقعیش بسیار زیبا میشه...


من اما نمی دونم واقعاً جریان چیه؛ خیلی حرف و حدیث پشت سرش هست؛ و نه فقط پشت سر خودش، که پشت سر اونایی که دنبالشن و بهشون می گن عاشق هم هست.
میگن، قدرت خارق العاده ای داره، نیرویی که بر آن برتری نیست؛
میگن، جواب همه ی اتفاقای عجیبه؛
میگن، خیلی مهمه و زندگی بدون اون مرگه اما غالباً نوعی عذابه.
واسه همینه که بعضی ها هم میگن طرف زده به سزش، عاشق شده
یا میگن, عشق و عاشقی که نون و زندگی نمیشه
یا میگن ....
تو چی میگی؟ من اینجا گیر کردم؛ عشق فقط مال قصه هاست یا توی واقعیت هم میشه بهش تکیه کرد و جلو رفت؟ آیا میتونه همه ی این تردیدها رو نابود کنه؟ تردید برای ترس از اشتباه کردن



پ.ن: خودخواهم و مغرور... می گویند اینان در عشق راهی ندارند....
اشتباهی رخ داده است!!؟!



نظرات 6 + ارسال نظر
فرزاد دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 http://top2007.blogsky.com

سلام خوبی؟
نمیدونم چی بگم ولی از آپت معلومه که داره یه اتفاقایی!!! میوفته
من تا حالا عاشق نشدم نمیدونم چی بگم البته گفتی شاید مال قصه ها باشه ولی من میگم عشق هست ولی وفا نیست
تا بعد بای

سلام
آره به گمونم داره یه اتفاقایی میفته، ولی نه از اونایی که به ذهنت رسیده :)

ممنونم از نظرت
شاد باشی :)

مژگان سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 http://mojy25.persianblog.ir

سلام ... مرسی که به من سر زدی..
در مورد مطلبت باید بگم ..هست.. خب حتما پست های نوشته شده منو خوندی... توی زندگی من اینجوریه که همیشه تو رابطمون عشقه که به داد زندگیمون می رسه.. اگر نبود تا حالا هزاران بار فاتحه این زندگی خونده شده بود... ولی یه جورایی یه نیرویی که من معتقدم همون عشقه.. نذاشته این رشته از هم گسسته بشه.. من معتقدم هست... ولی گاهی فراموشش می کنیم... باید تمرین عشق بکنیم..اونقدر مشق عشق بنویسیم که هیچ موقع اونو فراموش نکنیم... شک نداشته باش.. خودخواهی و غرور حلال عشقه.. از بین ببرش..

فروغ چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 14:38 http://www.foroogheeshgh.blogfa.com

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

سلام دوست خوبم
من آپـــــــــــــــــــــــــــــــــم
یه سر بزن خوشحال میشم[چشمک]

به روی چشم! :)

فرزاد پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 http://top2007.blogsky.com

جاااااااااااان؟
نفهمیدم " اینجا هم " ؟
یعنی چی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یعنی ...
D:

فرزاد یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:53 http://top2007.blogsky.com

سلام آیسا خانوم خوبی؟
میگم آپ نمیکنی؟ شما هم مثل من تو آپ کردن تنبل هستیا!
مرسی که منو ارتقاء درجه کردید ( تو لینکها)
بای

سلام (:

من آپ کردنهام حساب و کتاب نداره!! (;

شرمنده؛ نمی خوام دلتو بشکنم، اما می ترسم بعد دلخور بشی، آخه ترتیب لینکهای من تصادفیه!!!! D:

آرش جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 16:03 http://arashjavadi.blogsky.com

شاید بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد