مرگ...

میگن تعبیر خواب عروسی دیدن، نزدیکی مرگه!
حس غریبیه فکر کردن به مرگ...
حتی اگه این یه خیال باشه.
 
گفتم ازتون حلالیت بطلبم.
اگه هنوز فرصت جبران هست٬ بهم میل بزن ...



زندگی خیلی کوتاهتر از اونه که بخوایم تلخش کنیم.
حلالم کنین ...

نظرات 6 + ارسال نظر
شاسوسا یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:08

بفرمایین.
حالا هی برو پی در اف تعبیر خواب بخون نتیحه اش می شه این دخترم.

به من چه؟
مگه من خواب دیدم؟
یکی دیگه واسم دیده خب... :(

-------------------
تو یکی که خیلی بهت بدهکارم! :(

[ بدون نام ] یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:08

پی دی افو دیدی چی نوشتم؟:)

حسین یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:52 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

هدایت سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:36 http://hedayatvk.blogspot.com

به همین راحتی حلال کنم؟!! سعی کنین به اندازه‌ی کافی فرصت بگیرین شاید یکمیشو جبران تونستین بکنید بعد در مورد حلال کردنش فکر میکنم ؛)

دست من نیست که فرصت بگیرم که!!
حالا بگینُ شاید بشه حسابش کرد! ;)
جدی: اگه چیزی هست بگین، تا اگه میشه جبران کنم!

من سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:15

کاش منم از این خوابا میدیدم!

گفتم خودم ندیدم!
اما دفعه پیش که دیدم، جند وقت بعد اتوبوسمون چپه شد!!

منصور دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:23 http://asemanesher.blogfa.com/

سلام



دلم تنگ است

من امشب شهر شیوای غزل را دور میخواهم

....................................دلی مسرور میخواهم

چه گویم من ؟ دلم تنگ است



بقیه این شعر نو را میتوانید در همین ادرس بخوانید

شادباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد